سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در خبرها خوانده اید که مایکروسافت اعلام کرده است که به پشتیبانی از ویندوز XP پایان خواهد داد و این بدین معنا است که دیگر هیچ به روز رسانی برای این ویندوز ارائه نمی شود اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که این خبر مایکروسافت شما را به دردسر خواهد انداخت، با این مطلب همراه ما باشید تا به شما به روز رسانی قانونی ویندوز XP را آموزش دهیم.  برای این کار نیاز است در ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود بعد از آن در محیط Run عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید. پس از باز شدن پنجره ویرایش گر رجیستری ویندوز، به مسیر زیر بروید:

    HKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\WPAاکنون بر روی WPA راست کلیک کرده و از منوی New بر روی Key کلیک کنید.نام این کلید جدید را PosReady قرار دهید.
    در مرحله بعد، در حالی که کلید PosReady در حالت انتخاب است، از قسمت سمت راست پنجره بر روی فضای خالی صفحه راست کلیک کنید و از منوی New بر روی DWORD Value کلیک کنید. نام آن را Installed قرار دهید. بعد روی آن دو بار کلیک کنید. اکنون در پنجره باز شده، Value data را برابر 1 قرار داده و روی OK کلیک کنید. کار تمام است و اکنون می توانید با مراجعه به Windows Update در محیط ویندوز اقدام به به روزرسانی ویندوز کنید. ذکر این نکته ضروری است که این ترفند تنها بر روی نسخه 32 بیتی ویندوز XP کار می کند. با این ترفند می توانید ویندوز خود را به روز رسانی کنید اما مایکروسافت توصیه کرده این ترفند همچنان امنیت ویندوز را تضمین نمی کند. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر از ترفند مورد بررسی می توانند به سایت tarfandestan.com مراجعه کنند.

 






تاریخ : دوشنبه 94/4/8 | 11:5 عصر | نویسنده : علی رضوی | نظرات ()
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • گراف تولز